Saturday, August 14, 2010

binawe btol !


aku bengang gila bangkai...
aku menyesal!!!!!

sumpah aku nyesal takmo dengar cakap kawan-kawan aku yang take care pasal aku!
sumpah aku menyesal!!!


la ni kalau aku nangis keluar air mata darah pon belum tentu dapat kembalikan apa yang aku dah hilang! takkan dapat hilangkan rasa bersalah aku pada diri sendiri....

kau pandai pancing aku masa awal-awal aku berjinak... kau membuat aku dilusi seolah-olah dunia ini aku yang punye...

setiap picitkan aku akan mengena!
setiap ikutan aku menjadi!
setiap tekaan aku berhasil!

dasar kau setan!!

bila kau tarik... kau tarik semua sekali tanpa rasa bersalah dan sedih! sampai habuk pon kau sapu!


p/s: aku berjanji kat diri aku, mulai saat ni... aku takmo bukak zynga poker aku... cari 50M hanya tinggal 46K je chip aku... haish waaaa

No comments:

Post a Comment